петък, 21 ноември 2014 г.

страхливата кучка

официално съм
най-страхливата кучка ever.

домът ми мирише на тамян
по пода има карамфили
и плесенясало жито.
всеки ден организирам помен
на който се правим, че
изобщо сме те харесвали
бях любовницата, 
която желаеш
и пиех кафето си с две бучки захар,
защото така ти харесва.
всичко беше "защото така ти харесва"
най-трагичен е
споменът за твоя допир.
никоя нимфетка няма такъв,
а аз съм си дала време да ги опитам всичките
остатъкът от съществуването ми
ще посветя да намеря
някоя с бледите ти устни
и сочните ти гърди
ще я превърна в теб
за да те имитира
ще я запозная с образа ти
ще бъдеш ти
жалка имитация на онази любов
най-близкото нещо,
което ще ме накара да живея
ще я притежавам
унижавам
чукам до болка
до крясъци.
ще я накарам да ме обича
да ме глези
да няма други любови освен мен
ще я изцедя.
накрая ще я изоставя

това мога най-добре
защото съм най-страхливата кучка



Няма коментари:

Публикуване на коментар